ügyfélszolgálat:

06 (89) 777 777

Triotel - TrioPhone GY.I.K.

1. Mit jelent a TrioPhone?

A TrioPhone egy olyan alkalmazása a Triotel telefonnak, amely távoli elérést biztosít a szolgáltatáshoz. Ezen alkalmazás lehetővé teszi, hogy mobiltelefonja, táblagépe, számítógépe segítségével hívásokat tudjon indítani és fogadni vezetékes vonalán akkor is, ha nem tartózkodik a vezetékes telefonja közelében. A TrioPhone egy mobil alkalmazás, ami iOS és Android mobil készülékeken, valamint Windows, Linux és MacOs operációs rendszert futtató számítógépeken érhető el úgy, hogy a készüléken meglévő névjegyzéket használja, ezzel megkönnyítve és egyszerűsítve a kommunikációt. A TrioPhone alkalmazást használva megtarthatja a Triotel telefon szolgáltatás összes előnyét, például az árakat, sőt a hálózaton belüli díjmentességet is.

2. Mire jó a TrioPhone?

A TrioPhone alkalmazás a vezetékes Triotel telefon szolgáltatás kibővítése. Nincs további költség a TrioPhone használatával. A hálózaton belüli díjmentesség biztosított, mint a Triotel telefon szolgáltatás esetén.

3. A TrioPhone lehetővé teszi, hogy:

hívást indítson mobileszközein keresztül a Triotel telefon szolgáltatás előfizetést használva a mobilkészülék híváslistáját használja akkor is, amikor vezetékes vonalán keresztül telefonál ugyanazt a számot használhatja mint, ami a vezetékes száma is növekedhetnek a vezetékes hívásai, hiszen az alkalmazást használva egy időben tud hívásokat bonyolítani, pl. Ha a férje a barátjával a horgászatról beszélget, addig meg tudja vitatni az esti programot barátnőjével. Mindezt a vezetékes telefon percdíjai mellett. Használja ki a Triotel telefon díjmentes hálózaton belüli hívásainak lehetőségét! értesítést kapjon a nem fogadott hívásokról.

4. Kik vehetik igénybe a TrioPhone-t?

Mindenki, aki jelenleg aktív Triotel telefon szolgáltatással rendelkező előfizető.

5. Milyen rendszerkövetelményei vannak a TrioPhone-nak?

PC verzió esetén: Processor: minimum Pentium II 300 Memória: minimum 256 MB RAM Operációs rendszer: Windows® 2000, XP, Linux, MacOS Hangkártya: 16 bit-es hangkártya (SoundBlaster vagy azzal egyenértékű) Internet kapcsolat: vezetékes, vagy vezeték nélküli szélessávú kapcsolat Android esetén: Android 2.1 vagy újabb iOS esetén: iOS 3.0 vagy újabb, ajánlott Iphone 5 vagy újabb.

6. Mi szükséges a TrioPhone használatához?

A TrioPhone használatához működő internetkapcsolatra van szükség az alkalmazásba bevont készüléken, amely lehet WiFi és mobilinternet egyaránt. Felhívjuk figyelmét, hogy egyes mobilszolgáltatók korlátozhatják a 3G alapú hangszolgáltatásokat, attól függően, hogy Ön milyen mobil tarifacsomagban van. Továbbá az adatkapcsolattal extra költségek merülhetnek fel, amennyiben az alap mobil tarifacsomag nem tartalmaz leforgalmazható adat mennyiséget. Az internet kapcsolat megszakadása esetén elképzelhető, hogy Ön az alkalmazás néhány adatához még hozzáfér, mint például a hívásnapló, vagy névjegyek, de hívásfogadásra és hívás indításra a TrioPhone nem lesz képes. Az internet hálózatok is különbözhetnek egymástól, néhány közülük tartalmazhat speciális beállításokat, ami miatt a TrioPhone nem képes csatlakozni és hívásokat fogadni vagy nem lehet az alkalmazáson keresztül kimenő hívásokat kezdeményezni, esetenként hangkimaradás tapasztalható.

7. Hány mobilkészülékre telepíthető a TrioPhone?

Az alkalmazás korlátlan számú eszközre telepíthető, azonban egy időben egyszerre maximum 3 eszközön működik a szolgáltatás.

8. Minden telefonszám elérhető a TrioPhone-on keresztül?

Igen, a világ bármely száma hívható róla a segélyhívó számok kivételével. Pl. a 112, 104, 105, 107 nem hívható róla.

9. Milyen hívásirányokba használható a TrioPhone?

A TrioPhone-on keresztül nem érhetők el a segélyhívó számok. Ha a Triotel telefonján tiltott hívásirányok szerepelnek, akkor azok a tiltások az applikáción keresztül is aktívak maradnak, azonban más hívásirány tiltás nincs az alkalmazáson.

10. A hívószám kijelzés és hívószám küldés működik TrioPhone-nal?

A hívószám kijelzés funkció ugyan úgy működik a TrioPhone-on, mintha Ön a vezetékes telefonját használná. Ha Ön nem szeretné, hogy száma megjelenjen a hívott fél telefonkészülékén, hívás előtt üsse be a *31* billentyűkombinációt.

11. Milyen paraméterek beállítása szükséges a TrioPhone használatához?

A TrioPhone fiók létrehozásához szüksége lesz egy érvényes e-mail címre és a Triotel ügyfélszámára. Ha Ön nem rendelkezik TrioPhone fiókkal, kérjük igényelje azt az alábbi honlapon:www.triotel.hu/ugyfelszolgalat A regisztrációt követően kapni fog egy online hozzáférést a fiókjához, melynek adatait e-mailben küldjük meg. Ezen keresztül aktiválhatja a TrioPhone szolgáltatást.

12. Hogyan kell kezelni a TrioPhone alkalmazást oldalunkon?

Jelentkezzen be az e-ügyfélszolgálat felületre, ahol megtalálja a TrioPhone oldalt. Az oldalon kiválaszthatja a telefonszámot amelyre szeretné letölteni a beállításokat, vagy számítógépen történő használat esetén letöltheti az előre beállított alkalmazást. Egyéb beállítások nem szükségesek, ezt elvégzi Ön helyett a TrioPhone.

13. Miről tudom, hogy milyen állapotban van a TrioPhone?

A tárcsázó képernyő felső részén látható a Triotel felirat, alatta pedig a Kész vagy Ready szöveg, ha sikeres volt a csatlakozás.

14. Hogyan kell aktiválni a TrioPhone-ot?

Ide kattintva megtalálja az aktiválás lépéseit.

15. TrioPhone használata több (3) készüléken:

Mi történik, ha több, mint 3 mobilkészülékre szeretném telepíteni a TrioPhone-ot? A TrioPhone tetszőleges számú eszközre telepíthető és fiók beállítása is megtörténhet, azonban egyszerre csak maximum 3 eszköz tud kapcsolódni a Triotelhez. Amennyiben 4. vagy további eszközökön szeretné használni az alkalmazást, kérjük, egy vagy több korábbi eszközön zárja be a TrioPhone-ot, vagy törölje a Triotel fiókot az alkalmazásban.

16. Triotel fiók törlése az alkalmázból

Indítsa el a TrioPhone-ot, majd nyissa meg a Beállítások (Settings vagy Config) menüpontot, itt válassza a Fiókok (Accounts) lehetőséget. Android esetén tartsa az úját a törölni kívánt fiókon, amíg meg nem jelenik egy menü, ebben válassza a Fiók törlése (Delete account) sort, iOS esetén nyissa meg a fiókot és a képernyő jobb felső részén nyomjon rá a Kuka ikonra.

17. Hogyan kell törölni a TrioPhone–t készülékemről?

Kérjük kövesse készüléke útmutatóját az alkalmazások törlésére vonatkozólag.

18. Hogyan tudom újra aktiválni a TrioPhone szolgáltatást?

Amennyiben Ön kikapcsolta a TrioPhone szolgáltatást, később még mindig aktiválhatja. A lépések ugyanazok, mint a legelső alkalommal.

19. Hogyan tudom frissíteni az alkalmazást Androidos telefonon?

Amikor elérhetővé válik az alkalmazás egy frissebb verziója, Ön értesítést kap a Play Áruházon keresztül. Ebben az esetben kövesse az eszközén megszokott lépéseket a frissítések végrehajtásához. Javasoljuk, hogy mindig a legújabb alkalmazást használja a TrioPhone igénybevételekor, mivel így mindig a legújabb szolgáltatásokat tudja igénybe venni, a legmagasabb felhasználói élménnyel társítva. Ha bezárta az értesítési tájékoztató üzenet az alkalmazás frissítése nélkül, de a későbbiekben szeretné frissíteni az alkalmazást, akkor ezt a Play Áruházat megnyitva is megteheti, az "Alkalmazásaim" menüpontban megtalálja a TrioPhone alkalmazást.

20. Hogyan tudom használni az alkalmazást, amikor külföldön vagyok?

Az alkalmazás jelenleg nem használható külföldről.

21. Hogyan tudom elmenteni a kontaktlistámra a telefonszámokat?

A TrioPhone szorosan együttműködik a saját mobil telefon kontakt listájával. Ugyanúgy tud telefonszámot elmenteni, mint a készülékének kontaktlistájára.

22. Hogyan tudom ellenőrizni a hívásnaplót?

Ön láthatja a kimenő és bejövő hívásait a Napló (History) menüpontban.

23. Mi történik, amikor beszélgetés közben egy bejövő hívásom érkezik, miközben TrioPhone-on keresztül bonyolítok hívást?

A TrioPhone lehetővé teszi, hogy egynél több személy használja egyszerre a vonalat! Amikor hívásban van a TrioPhone alkalmazáson keresztül és valaki hívja Önt, a második hívás is beérkezik. A család bármely más tagjának lehetősége lesz arra, hogy felvegye a beérkező hívást vagy a vonalas készüléken, vagy egy másik aktív TrioPhone-on keresztül. A Triotel támogatja a hívásvárakoztatást is, ezért, ha Ön látja, hogy egy másik hívás is beérkezik a készülékre, Ön eldöntheti, hogy fogadja, vagy figyelmen kívül hagyja a második hívást.

24. Mi történik, hogy ha a TrioPhone alkalmazáson bonyolított hívás közben mobil hívása érkezik?

Amikor Ön hívást bonyolít TrioPhone telefonon keresztül, és hívás érkezik a mobil számára, a TrioPhone hívása automatikusan tartásba kerül. Amikor a mobilhívás befejeződött, automatikusan visszakapcsolódik a TrioPhone híváshoz, és tovább folytathatja a beszélgetést.

25. Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy új jelszót küldjünk Önnek.

26. Nem tudok bejelentkezni. Milyen bellításokat kell elvégeznem, hogy sikerüljön?

A bejelentkezéshez nem szükséges beállításokat végezni, csupán kövessen a TrioPhone aktiválása fejezet lépéseit.

27. Nincs internet, mit tegyek?

A TrioPhone használatához internet kapcsolat szükséges, ezért kérjük vegye fel a kapcsolatot az Internet szolgáltatójával.

28. Nem érem el a szolgáltatást, mit tegyek?

Amennyiben hiba lép fel a csatlakozáskor, kérem ellenőrizze az Internet kapcsolatot, ha ez nem oljda meg a hibát, kérem törölje a Triotel fiókot az alkalmazásból és aktiválja azt újra.

A TrioPhone "Beállítások" (Settings vagy Config) menüpontja alatt, válassza Fiókok (Accounts) sort, Android esetén itt nyomjon a Triotel felirat előtt zöld pipára, hogy az szürkére váltson, iOS esetén nyissa meg a Triotel fiókot, majd nyomjon a Kijelentkezés (Unregister) gombra.

29. Az alkalmazás nem működik az Android készülékemen, miért?

Legalább Android 2.1 verzió szükéseges a TrioPhone használatához. Amennyiben ennél régebbi verió fut a készüléken, kérjük, érdeklődjön a készülék forgalmazójánál, hogy lehetséges-e annak frissítése.

30. Rossz minősége van a kapcsolatomnak, mit tegyek?

A hangminőség legtöbb esetben gyenge Internet kapcsolat miatt romlik. Wifi használata esetén győződjön meg róla, hogy nem került túl messze a Wifi jelet sugárzó eszköztől, amennyiben mobilinterntet használ, kérjük, ellenőrizze, hogy megfelelő-e a térerő és rendelkezésre áll-e nagysebességű mobilinternet kapcsolat.

::ACR4END NE TÖRÖLD!::

Érdekes híreink

  • Csekk helyett banki utalás
    2020 03 16

    Tisztelt Előfizetőnk!
     
    A koronavírussal kapcsolatos járványügyi helyzetre való tekintettel fehívjuk figyelmét, hogy akár csekkes számláját is kiegyenlítheti banki átutalással, vagy netbankon keresztül könnyen indíthat bankjánál csoportos beszedési megbízást.
     
    Triotel Kft. bankszámlaszáma: OTP 11748045-20057729-00000000
     
    Váltson e-számlára!
    Ha Ön vagy családtagja rendelkezik e-mail címmel és bankszámlával, küldje el E-számla igénylését az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.
    Az e-mailben kérjük adja meg ügyfélszámát, előfizetői nevét, címét, az előfizetéshez tartozó vezetékes telefonszámát, e-mail címét, illetve a könnyebb kapcsolattartás, adategyeztetés céljából mobilszámát is.
    Az adatok ellenőrzése után hozzáférést küldünk Önnek az Online ügyfélszolgálatunkhoz, ahol letöltheti számláit.
     
    Amennyiben banki átutalással kívánja számláját kiegyenlíteni, kérjük tüntesse fel a megjegyzés rovatban az ügyfélszámát és az adott számla számát.
     
    Csoportos beszedési megbízás estén a jogosult szolgáltatói azonosítónak az A13724159 azonosítószámot, fogyasztói azonosítónak pedig az ügyfélszámát szíveskedjen megadni.
     
    Köszönettel: Triotel Kft.
     
  • Tanúsítvány
    2019 01 16

    Veritan Tanúsítvány 2020

TRIOTEL Távközlési Kft.
8500 Pápa, Rákóczi u. 3.
Adószám: 13724159-2-19
Cégjegyzék szám: 19-09-508856
Tel.: +36 (89) 777 777 • Fax: +36 (89) 777 776
http://www.triotel.hu • triotel@triotel.hu

 

 

 

Dokumentumok

 

ÁSZF

Triotel
Az oldal tetejére Az oldal tetejére

Sitebuild by ..:: photonique | just imagine ::..